آموزش آشپزی, راهنمای خرید

همه چیز درباره ادویه ایتالیایی

همه چیز درباره ادویه ایتالیایی

ایتالیا، یکی از کشور های معروف در زمینه غذا و فرهنگ است. این کشور از تاریخ غنی و غذاهای خوشمزه ای برخوردار است؛ از جمله غذاهایی که ممکنه شما هم آنها را امتحان کرده باشید؛ پیتزا مارگاریتا و پاستا آلفردو است. به علاوه این غذاها، غذاهای لذیذ دیگری هم با طعم های مختص به خودشان در این کشور غنی از هنر پخته می‌شوند و تنها به این دو غذا خلاصه نمی‌شود. یکی از راز هایی که این غذاها رنگ و مزه می‌دهد استفاده از ادویه های خاص و خوش طعم در این غذاهاست. این ادویه‌ها را می‌توان به صورت تکی و هم ترکیبی استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم ادویه ترکیبی ایتالیایی جز جدانشدنی غذاهای ایتالیایی را به شما معرفی و ترکیبات و خواص آن را برای شما روشن کنیم. تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

ادویه ایتالیایی چیست و شامل چه ترکیباتی است؟

ادویه ایتالیایی نوعی ادویه ترکیبی است که با استفاده از آن در غذا دیگر نیازی نیست از ادویه های دیگر به صورت جداگانه استفاده کنیم. این ادویه ترکیب همان نوع ادویه هایی است که در غذاهایی مثل پیتزا در ایتالیا استفاده می‌شود. از ترکیبات این ادویه می‌توان به فلفل سفید، فلفل‌سیاه، پرلیمو‌ عمانی، هل‌باد، دارچین، تخم گشنیز، پودر لیمو ترش، زیره، ریحان بنفش، کرفس، شنبلیله، سبزی‌های معطر و… اشاره کرد. این ادویه طعمی به نسبت تند دارد اما ترکیبات دیگری که در آن استفاده شده است این طعم تند را به خوبی پوشش می‌دهند و باعث می‌شوند طعمی دلنشین را در غذای خود تجربه کنید. فراموش نکنید که در این ادویه از نمک استفاده نشده است بنابراین بهتر است مقداری نمک به صورت جداگانه به غذای خود اضافه کنید. با کمک این ادویه به خوبی غذای ایتالیایی بپزید و همچنین غذای شما طعمی دقیقا مثل غذای رستوران های فست فود به خود بگیرد.

غذای ایتالیایی

میزان مصرف این ادویه در غذا چگونه است؟

برای مصرف این ادویه کافیست در زمان تفت مواد و یا در زمان پخت به صورت پاششی روی غذا بریزید و در فر قرار دهید. همچنین بعد از پخته شدن غذا در هنگام سرو هم می‌توانید از این ادویه به صورت پاششی روی غذای خود بریزید. میزان مصرف این ادویه دلخواه است اما نباید دو برابر اندازه نمکی که در غذا ریخته اید باشد.

نحوه نگهداری ادویه ایتالیایی به چه صورت است؟

برای نگهداری از ادویه ایتالیایی کافیست آن را در ظرفی شیشه ای، در فضای در بسته، در کمد نگهداری کنید تا به دور از نور خورشید باشد و در دمایی برابر با دمای معمولی اتاق قرار بگیرد.

محصولات انعکاس  18 ماه تاریخ انقضا دارند!

ادویه ایتالیایی چه خواصی دارد؟

همانطور که در مقالات قبل گفتیم ادویه ها سرشار از خواص برای سلامتی ما هستند. استفاده مرتب و به اندازه آنها به خوبی بدن ما را مملو از انرژی می‌کند و همواره سالم نگه می‌دارد. ادویه ایتالیایی با توجه به ترکیباتی که در آن به کار برده شده شامل خواص فراوانی است از جمله این خواص می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کمک به مبارزه با سرطان (فلفل سفید)
  • کمک به تثبیت سلامت دندان (فلفل سفید)
  • کمک به کاهش وزن (فلفل سفید)
  • بهبود سلامتی استخوان (فلفل سفید)
  • دارای ویتامین c (هل باد)
  • درمان کننده یبوست (هل باد)
  • و…

این ادویه ترکیبی دارای خواص های بیشتری هم هست و ما در این مقاله سعی کردیم قسمتی از این خواص را به شما عزیزان معرفی کنیم.

کاربرد ادویه ایتالیایی / ادویه ایتالیایی در چه غذاهایی استفاده می‌شود؟

اگر تا به اینجا همراه ما بوده باشید می‌دانید که این ادویه مختص به غذاهای ایتالیایی است و با مصرف آن در زمان پخت در زمان نوش جان کردن، تجربه ای دلپذیر و به یاد ماندنی را برای خود و عزیزان خود رقم می‌زنید. از جمله غذاهایی که در آنها می‌توانیم از این ادویه استفاده کنیم؛ انواع پیتزا، انواع اسنک، اسپاگتی، لازانیا و… هستند. کافیست از این ادویه در غذایی که میپزید بریزید تا تغییر را به خوبی حس کنید.

لازانیا با ادویه ایتالیایی

ساخت ادویه ایتالیایی را پیشنهاد نمی‌کنیم!

هر ادویه ای که نیاز داشته باشید به صورت ترکیبی در بازار موجود است. اما چرا ساخت ادویه ترکیبی را به صورت خانگی به شما پیشنهاد نمی‌کنیم؟ دلیل آن مشخص است! فرایند ترکیب ادویه ها فرایندی تخصصی است و نیاز به دقت بالایی دارد. با هر دستوری که در سایت های دیگر مشاهده می‌کنید همان طعم بینظیر را به غذایتان نمی‌دهد. ترکیب اشتباه این ادویه ها با یک دیگر باعث بروز طعم ناخوشایند و عطر نامطلوب در غذای شما هستند. انعکاس به شما پیشنهاد می‌کند بجای اینکه ادویه ها را به صورت دستی ترکیب کنید آن‌ها را از جای مطمئن خریداری کنید و از طعم بینظیر آن مطمئن شوید.

چند کلام با انعکاس

ادویه ترکیبی ایتالیایی انعکاس طعمی دلنشین و عطری به یاد ماندنی را به شما می‌دهد! کافیست از این ادویه در غذای خود استفاده کنید تا دست پخت شما سر زبان خانواده و آشنایان شما بیافتد. برای کسب اطلاع بیشتر از این ادویه و خرید آن کافیست روی لینک خرید ادویه ایتالیایی بزنید. محصولات انعکاس شامل گارانتی مرجوعی کالاست، با خیالی راحت محصول ما را خریداری کنید و استفاده کنید.

برای امتیاز به این مطلب کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 2.4]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *